Obiady listopad
Termin wpłat za obiady dla klas I-VIII na miesiąc listopad:
19.10.2023 r. – 23.10.2023 r. – 19 dni x 7,00 = 133,00 (bez dni opiekuńczych 2 i 3 listopada)
21 dni x 7,00 = 147,00 dla dzieci przebywających w świetlicy i zadeklarowanych na obiad w dniach opiekuńczych – w tym przypadku proszę koniecznie zaznaczyć to w tytule przelewu
Konto bankowe do wpłat na obiady szkolne:
PKO BP SA Oddział 1 w Szczecinie 75 1020 4795 0000 9802 0278 5178
Przypominamy o konieczności wpisywania w tytule przelewu imienia i nazwiska dziecka, aktualnej klasy, do której uczęszcza dziecko
oraz informację o odliczonych dniach podając daty lub dni tygodnia. Prosimy nie wpłacać wyższych kwot niż wymagane.
(wpłaty dokonane po terminie nie zostaną uwzględnione i zostaną Państwu odesłane)
Nieobecność dziecka na obiadach zgłaszamy tylko i wyłącznie do pani intendentki – tel. 91 4536448 wewn.214.
Proszę nie zgłaszać nieobecności przez dziennik elektroniczny.
Przypominamy też, że zgodnie z obowiązującym od 01.11.2018r. Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej
dzień zgłoszenia nie jest liczony jako odpis.
Obiady styczeń 2023 r.
Załącznik nr 3
do Regulaminu korzystania ze stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 68 w Szczecinie
Informacja dotycząca obiadów w roku szkolnym 2022/2023
1. Koszt zestawu obiadowego dla ucznia wynosi: 6,00 zł
2. Terminy wnoszenia opłat za obiady:
wpłaty na wrzesień: | 31.08. – 06.09.2022 |
wpłaty na październik | 16 – 22.09.2022 |
wpłaty na listopad | 16 – 22.10.2022 |
wpłaty na grudzień | 16 – 22.11.2022 |
wpłaty na styczeń | 01 – 04.01.2023 |
wpłaty na luty | 16 – 22.01.2023 |
wpłaty na marzec | 16 – 22.02.2023 |
wpłaty na kwiecień | 16 – 22.03.2023 |
wpłaty na maj | 16 – 22.04.2023 |
wpłaty na czerwiec | 16 – 22.05.2023 |
Wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie nie będą uwzględniane i zostaną odesłane. Obiady będą wydawane tylko po zaksięgowaniu wpłat na konto.
3. Konto bankowe wpłat na obiady szkolne:
PKO BP SA Oddział 1 w Szczecinie 75 1020 4795 0000 9802 0278 5178
Przypominamy o konieczności wpisywania na przelewie imienia i nazwiska dziecka oraz aktualnej klasy, do której uczęszcza dziecko.
4. Jeżeli odliczacie Państwo we wpłacie jakiś dzień to w tytule przelewu należy zaznaczyć za jakie dni pomniejszona jest wpłata. Jeżeli dziecko nie je obiadów od pierwszego dnia miesiąca to należy również zaznaczyć w tytule od jakiego dnia zaczyna jeść obiady.
5. Nieobecność dziecka na obiadach należy zgłosić najpóźniej dzień wcześniej tylko i wyłącznie do pani intendentki (tel. 91 453 64 48 wew. 214).
Zgodnie z obowiązującym od 01.11.2018 r. Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej dzień zgłoszenia nie jest liczony jako odpis.
6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 453 64 48 w sekretariacie szkoły lub u pani intendentki.