
Informacja dotycząca obiadów w roku szkolnym 2021/2022
Załącznik Nr 3
do Regulaminu korzystania ze stołówki szkolnej
w Szkole Podstawowej nr 68 w Szczecinie
Informacja dotycząca obiadów w roku szkolnym 2021/2022
- Koszt zestawu obiadowego dla ucznia wynosi: 5,00 zł
- Terminy wnoszenia opłat za obiady:
wpłaty na wrzesień: | 30.08. – 03.09.2021 |
wpłaty na październik: | 17 – 23.09.2021 |
wpłaty na listopad: | 15 – 22.10.2021 |
wpłaty na grudzień: | 15 – 22.11.2021 |
wpłaty na styczeń: | 01 – 04.01.2022 |
wpłaty na luty: | 15 – 22.01.2022 |
wpłaty na marzec: | 15 – 22.02.2022 |
wpłaty na kwiecień: | 15 – 22.03.2022 |
wpłaty na maj: | 15 – 22.04.2022 |
wpłaty na czerwiec: | 15 – 22.05.2022 |
Wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie nie będą uwzględniane i zostaną odesłane. Obiady będą wydawane tylko po zaksięgowaniu wpłat na konto.
- Konto bankowe wpłat na obiady szkolne: PKO BP SA Oddział 1 w Szczecinie 75 1020 4795 0000 9802 0278 5178
Przypominamy o konieczności wpisywania na przelewie imienia i nazwiska dziecka oraz klasy, do której uczęszcza dziecko. - Jeżeli odliczacie Państwo we wpłacie jakiś dzień to w tytule przelewu należy zaznaczyć za jakie dni pomniejszona jest wpłata. Jeżeli dziecko nie je obiadów od pierwszego dnia miesiąca to należy również zaznaczyć w tytule od jakiego dnia zaczyna jeść obiady.
- Nieobecność dziecka na obiadach należy zgłosić najpóźniej dzień wcześniej tylko i wyłącznie do pani intendentki (tel. 914536448 wew. 214). Zgodnie z obowiązującym od 01.11.2018 r. Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej dzień zgłoszenia nie jest liczony jako odpis.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 4536448 w sekretariacie szkoły lub u pani intendentki.